ŽVEJYBA SAUSIO MĖNESĮ – EKSPERIMENTAS

Žvejyba sausio mėnesį. Karpinė žvejyba. Karpinė sistema.

Oi, jau ta žiema žiemužė šiais metais… Sniego nėra, ledo nėra, kai kur gėlės pražysta… Sėdi, sėdi namuose, žmogau, ir netveri savo kailyje – o gal vis tik išlėkus kur nors pamirkyti valą? Taigi vieną sekmadienio rytą „Žvejonys“ nusprendė, kad reikia pabandyti laimę. Čiupome meškeres, kitą žūklei reikalingą įrangą ir patraukėme į Akvilegiją – mokamų tvenkinių kompleksą Kalveliuose, netoli Vilniaus.

ŽVEJYBA: Atvažiavome ir galvojome, kad niekas be mūsų daugiau tokiu šaltu  oru (+2°C ) nesugalvos meškerioti, tačiau klydome – du žvejai jau buvo užmetę savo karpines meškeres.

Žvejyba sausio mėnesį. Karpinė žūklė. Tvenkinys.

Pasirinkome ir mes sau vietas žvejybai. Visai nenustebau, kai ant kranto pamačiau stambius karpio žvynus. Reiškia, šitam tvenkinyje yra didelių karpių. Be abejo, labai gaila buvo matyti, kad didelė žuvis buvo ištraukta ir sudorota, o ne išsaugota ir paleista atgal

Žvejyba. Žvynai. Didelė žuvis. Pagavai-paleisk.

Aš nutariau šį kartą žvejoti ne karpius, o paieškoti smulkesnės žuvies – kuojų gal dar ir ešeriukų, todėl pasirinkau lengvąjį feederį. Priderinau ir atitinkamą įrangą.

ŽVEJYBA IR KARPIAI ŽIEMĄ

Sūnus – irgi gerai pasiruošė – pasigamino pagal „Žvejonys“ receptą baltyminių kukulių, spod mikso ir spodiniu kotu švystelėjo į tolimą tvenkinio kampą kelias porcijas jauko ir ten pat užmetė savo karpines meškeres.

Karpinė žvejyba. Karpinis stovas. Užmestos sistemos.

Tos dienos žvejybos sąlygos nebuvo itin idealios – pūtė gana stiprus vakarų, pietvakarių vėjas, retsykiais vis palydavo smulkus lietus. Tiesa, šiek tiek  nustebino gulbių pulkelis, ramiai plaukiojantis tvenkinyje. Ką gi – tai dar kartą įrodė, kokia neįprasta šįmetė žiema…

Gulbės tvenkinyje.

Žvejodamas bandžiau visokias masalų ir pavadėlių  kombinacijas, tačiau galiausiai apsistojau ties viena: 30 gramų šėryklėlė, 0,10mm storio 70 cm ilgio pavadėlis, 18 nr. kabliukas. Šio tvenkinio žuvims labai patiko trys trūklio lervos ant kabliuko. Per tris žūklės valandas pavyko sužvejoti 10 žuvų.

ĮDOMŪS STRAIPSNIAI:  FEEDER VARŽYBOS VARĖNOS JŪROJE | TESTAVIMAS
Kuojos. Žūklės laimikis.

Sūnus nors ir bandė įvairius masalų variantus, tačiau karpio kibimo taip ir nesulaukė. Tai nieko nenustebino – juk žiema, sausio mėnesis, žuvys ne itin aktyvios.

Pamėginę laimę geras tris valandas, nutarėme grįžti namo ir tvirtai tikime, kad į Akvilegiją sugrįšime dar ne vieną kartą ir gal šį pavasarį surengsime… varžybas…